Intrebari frecvente

Plăţi şi eliberare facturi

1. Cum primesc factura proformă?
R: După completarea formularului de înscriere veţi primi prin e-mail factura proformă. Va rugam verificaţi şi folderele Spam/Junk.
In cazul in care sistemul va emite (automat) o  factura cu date partial incomplete in sectiunea “suma”, va rugam sa mai completati o data formularul de inscriere.
Dupa achitarea facturii proforme, se va emite automat factura fiscala si va fi trimisa pe email beneficiarului dupa ce plata va aparea in banca.

2. Pot plăti prin mandat poștal?
R: Nu. Poșta Română anonimizează tranzacțiile, fapt ce îngreunează identificarea plătitorului.

3. Pot achita taxa de înscriere pe loc?
R: Sigur că da! Se poate achita taxa de înscriere şi în timpul evenimentului, însă nu putem garanta că veți primi materialele conferinţei.

4. Se poate elibera factură fiscală în timpul evenimentului?
R: Da.

5. Persoanele care achită taxa de inscriere în timpul conferinţei primesc certificat cu credite EMC?
R: Sigur că da!

6. Restituirea taxei de înscriere
R: Nu! Taxa de inscriere nu se restituie, indiferent de motivul pentru care nu puteţi participa la lucrările Conferinţei. Aşadar, vă rugăm să efectuaţi plata doar dacă sunteţi sigur că puteţi fi prezenţi la eveniment.

Certificat cu credite  EMC

7. Când se acordă diplomele cu credite EMC?
R: Sambata, conform programului conferinţei.

Solicitarile pentru expedierea diplomelor se pot trimite către organizator în termen de maxim 30 de zile de la desfăşurarea conferinţei.